[☕️🇻🇳Mellower Coffee HCM 🥤 Top1Coffee ☕️ [VNBC 2023] Hôm nay cùng Mellower tìm hiểu cụ thể hơn về chủ đề, cũng như những thông điệp mà Bill – Á quân VNBC 2023 đã chia s , shares-0✔️ , likes-30❤️️ , date-2023-04-19 01:46:27🇻🇳🇻🇳🇻🇳📰🆕

🎯 Top1Go : LINK ĐẾN NHÀ CUNG CẤP THƯƠNG HIỆU NÀY

🏆🎡⛷🇻🇳🚁🏇🇦🇺🍞🇨🇳🍹🏂🇩🇪🏊🏍🏀🇺🇸🍎🥇🇰🇷🥉🇯🇵🥈🇬🇧 …
[VNBC 2023]

Hôm nay cùng Mellower tìm hiểu cụ thể hơn về chủ đề, cũng như những thông điệp mà Bill – Á quân VNBC 2023 đã chia sẻ trong vòng chung kết vừa qua, không chỉ dành riêng cho cho cuộc thi mà còn cho cộng đồng cà phê nhé 🥰.

Chủ đề mà Bill mang đến bài dự thi là Unseen Presence – thông qua đây Bill đã khai thác 3 loại khí chính trong không khí (oxy, CO2, ni-tơ) đã tác động thế nào đến quá trình sản xuất cà phê. Thông qua đó Bill cũng muốn gửi gắm thông điệp những gì mà chúng ta không nhìn thấy không có nghĩa là chúng không tạo nên ảnh hưởng. Có rất nhiều người trong chuỗi cung ứng cà phê đã rất nỗ lực để xây dựng cho cộng đồng của họ. Những nỗ lực này có lẽ là vô hình ở hiện tại, nhưng nhiều nỗ lực nhỏ góp thành sẽ tạo nên một thành tựu làm chúng ta tự hào ở tương lai.

The coffee bean’s information
Variety: Gesha
Farm: Lot 956, Janson Farm, Panama
Altitude: 1350 – 1700 masl
Process: Natural, 144 hours of fermentation
Roasted Level: Medium Light

Image source: Cafe Show Viet Nam


Today we will understand clearly the topic, also the messages that Bill – 2nd place in VNBC 2023 shared, not only for the contest but also for the coffee community. Through Unseen Presence – the topic of Bill in the last round, he has exploited 3 main gases in the air (oxygen, CO2, nitrogen) that affect the coffee production process 🥰.

This is Bill’s reminder of the unseen factor I bring here today to you. Unseen doesn’t mean no-effect. I do want to remind you of the attempts that people have to distribute the coffee supply. Though they are making little by little and challenging, a little more effort – unseen from now – can make the achievements – being seen in the future.

The coffee bean’s information
Variety: Gesha
Farm: Lot 956, Janson Farm, Panama
Altitude: 1350 – 1700 masl
Process: Natural, 144 hours of fermentation
Roasted Level: Medium Light

Image source: Cafe Show Viet Nam


Specialty Coffee with specific flavors ❤️
Difference from Beverages | Bean | Barista | Bar ☕
⛳️ The Metropolitan Building – 235 Dong Khoi St, District 1, HCMC
⛳️ New store will be coming soon in Saigon Pearl





🎯 Top1Go : LINK ĐẾN NHÀ CUNG CẤP THƯƠNG HIỆU NÀY

🎯 Top1Go : LINK TO THIS BRAND SUPPLIER

Code Embed: No embed code was found for TOP1INDEX-277884933061675


🌍🇦🇲🚀🏜⛰🇧🇪📺☎️🇨🇿📕📦🇬🇫👯💃🇬🇪🏪🗼🇩🇴🏗🏦🐯🐲🇵🇬…
#VNBC #2023Hôm #nay #cùng #Mellower #tìm #hiểu #cụ #thể #hơn #về #chủ #đề #cũng #như #những #thông #điệp #mà #Bill #quân #VNBC #đã #chia



[give_form id="2868661"]

Ways to Give | ASE Foundation for Cardiovascular Ultrasound

top1brand
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart